Regulamin
Polka Studio zajmuje się szeroko pojmowaną dekoracją ślubną oraz poligrafią ślubną. Produkty Polki Studio można zamówić drogą internetową, jak i na miejscu w salonie mieszczącym się przy ul. 1 Maja 1, lok 1 w Płocku.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO POLKASTUDIO
§ 1 Definicje
Regulamin –regulamin serwisu internetowego Polkastudio;
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: http://www.polkastudio.pl;
Operator Sprzedawca - Katarzyna Siedlecka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Polka Studio Katarzyna Siedlecka, z siedzibą: ul. 1 Maja 1, lok 1 , 09-400 Płock, NIP 7743080158 REGON: 147127850];
Kupujący – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która za pośrednictwem Serwisu zamawia materiały poligraficzne. Kupującym może być również osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, za zgodą przedstawiciela ustawowego;
Towar - produkty oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie oraz produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego.;
Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
§ 2. Informacje ogólne
-
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem www.polkastudio.pl
-
Wszelkie informacje zawarte na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.
-
Sklep zajmuje się w szczególności: sprzedażą dekoracji i poligrafii na uroczystości oraz projektowaniem spersonalizowanej poligrafii okazjonalnej.
-
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem internetu w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
-
Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych produktów dostępne na stronie Sklepu internetowego, są zdjęciami przykładowymi i produkty dostarczone do klienta mogą nieznacznie odbiegać pod względem koloru od towarów przedstawionych na zdjęciach w ofercie sklepu, oraz w projektach przesłanych do klienta ze względu na inne ustawienia monitora.
§ 3. Ceny
-
Ceny w prezentowane w Sklepie wyrażone są w złotych polskich,są cenami brutto i zawierają podatek. Ceny nie zawierają kosztów dostawy towarów.
-
Wszystkie ceny podawane w Sklepie internetowym są wiążące jedynie w przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem internetu.
§ 4. Procedura składania i realizacji zamówień
-
Zamówienie na naszej stronie składa się bez zakładania konta.
-
Zamówienia składane w sklepie internetowym będą realizowane w kolejności ich wpływu.
-
Zamówienie złożone przez formularz w Sklepie internetowym otrzymuje swój indywidualny numer, który Klient jest zobowiązany podać podczas kontaktu ze sklepem.
-
Minimalna wielkość zamówienia jest określona dla każdego produktu indywidualnie i jest widoczna w opisie produktu bądź w procesie składania zamówienia
-
Składanie zamówień odbywa się przez dodanie produktów do koszyka, wybór formy dostawy, podanie danych osobowych Kupującego niezbędnych do realizacji zamówienia oraz złożenie zamówienia.
-
W terminie maksymalnie 4 dni roboczych Kupujący otrzymuje do akceptacji drogą mailową, projekty zamówionych towarów, które są integralną częścią zamówienia.
-
Kupujący jest zobowiązany potwierdzić poprawność danych, zawartych w projektach zamówionych towarów, otrzymanych od Sprzedawcy, w terminie maksymalnie 4 dni roboczych.
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w dniu roboczym następującym po dniu, ostatecznego potwierdzenia przez Kupującego poprawności danych zawartych w projektach zamówionych towarów oraz uiszczeniu należnego wynagrodzenia.
-
Czas realizacji zamówień na towary gotowe, tj. materiały poligraficzne, wykonane na podstawie wzoru zamieszczonego w Sklepie wynosi maksymalnie 15 dni roboczych, o ile w trakcie potwierdzenie zamówienia strony nie dokonają innych ustaleń.
-
Czas realizacji zamówień spersonalizowanych jest każdorazowo ustalany indywidualnie w korespondencji stron.
-
Informacja udzielona przez Sklep o przyjęciu zamówienia do realizacji, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy sprzedaży i wiążąca dla obu stron transakcji.
-
Złożenie zamówienia w sklepie nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny. Powyższe zastrzeżenie dotyczy wyłącznie zamówień uprzednio niepotwierdzonych przez Sprzedawcę.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów bez podania przyczyny. Powyższe zastrzeżenie ma zastosowanie wyłącznie do zamówień uprzednio niepotwierdzonych przez Sprzedawcę.
-
Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie w trakcie wypełniania formularza zamówienia wymaganych danych, tj.: numeru telefonu komórkowego, adresu e-mail, imienia i nazwiska Kupującego, adresu dostawy;
-
Projekty zamówionych towarów, powstają w oparciu o specyfikacje (pliki tekstowe i uwagi) Klienta określoną podczas składania zamówienia w sklepie.
-
W przypadku przesłania własnego projektu graficznego, Kupujący oświadcza, że przysługuje mu pełnia praw autorskich do tego projektu. .
-
W trakcie przygotowywania projektu, klient ma prawo do zgłoszenia 6 poprawek w cenie zamawianego produktu. Wszystkie kolejne zmiany są płatne, a cena za wykonanie 1 poprawki wynosi 10zł.
-
Zamówienia mogą być składane 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę przez cały rok., przy czym czas realizacji liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu złożenia zamówienia.
-
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą podstawą do realizacji zamówienia.
-
Późniejsze domówienie produktów w ilości mniejszej niż minimalna wielkość określona każdorazowo w opisie produktu wiąże się z dodatkowym kosztem 20zł dodawanym do wartości zamówienia.
-
Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu.
Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową. -
W celu złożenia Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu.
-
Sklep wystawia rachunek lub paragon. Aby otrzymać rachunek należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia podając jednocześnie dane nabywcy
-
Jedyną formą płatności za zamówienia złożone w Sklepie jest przedpłata.
-
Przedpłatę można dokonać przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy: 61 1160 2202 0000 0002 5744 7212
-
Wpłata pełnej ceny zakupu towarów wraz z kosztami przesyłki powinna zostać dokonana nie później niż w terminie 7dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
-
W przypadku, gdy wynagrodzenie nie zostanie uiszczone w terminie 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę, Sprzedawca jest uprawniony do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy pisemnie lub drogą elektroniczną.
§ 5 Wykonanie zamówień i wysyłka
-
Przedmiot zamówienia jest wysyłany przesyłką kurierską na adres podany w formularzu zamówienia.
-
Czas dostawy paczki przez firmę kurierska nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
-
Koszt dostarczenia zamówionego towaru podawany jest podczas wypełniania formularza zamówienia
-
Po otrzymaniu przesyłki Kupujący winien dokładnie sprawdzić paczkę oraz otrzymany towar i o ewentualnych brakach ilościowych i jakościowych niezwłocznie poinformować Sprzedawcę. Jeżeli opakowanie towaru było w momencie jego odebrania uszkodzone, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody i odmówić odebrania przesyłki lub po spisaniu protokołu odesłać towar do Sprzedawcy za pośrednictwem kuriera lub innego dogodnego dla Kupującego sposobu dostawy.
§ 6. Poufność danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych jest Katarzyna Siedlecka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Polkastudio Poligrafia Katarzyna Siedlecka z siedzibą: ul. Maja 1, lek 1, 09-400 Płock.
-
Dane osobowe, podane podczas składania zamówienia, będą przetwarzane przez administratora danych osobowych zgodnie z przepisami art. 23 ust 1 pkt 1,3 i 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w celach związanych z prowadzeniem sklepu internetowego.
-
Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne, choć może być wymagane dla potrzeb realizacji zamówienia.
-
Kupujący ma prawo wglądu do treści swoich danych osobowych oraz do ich modyfikacji, a także żądania ich usunięcia ze zbioru danych.
-
Dane podawane przez Kupujących w trakcie składania zamówienia są wykorzystywane wyłącznie do celów ewidencji sprzedaży, do kontaktowania się z Kupującymi w sprawach dotyczących złożonych przez Nich zamówień oraz do realizacji zamówień Kupujących.
§ 7. Warunki zwrotu i anulowania
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący może od niej odstąpić bez podania przyczyn, i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztu odesłania towaru, składając oświadczenie w terminie nie później niż 14dni od otrzymania Towaru
-
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać ze strony internetowej - Wzór oświadczenia
-
UWAGA! Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta: Zwrotowi nie podlega:
-
-
produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
produkt, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
-
-
Wszystkie zakupione w Sklepie Polkastudio produkty są spersonalizowane, nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Kupującego
-
Kupujący otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty (wartość zwracanego towaru oraz koszt wysyłki do Kupującego) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpienia od umowy.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
§8. Procedura reklamacji
-
Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego,będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym oraz ustawie o prawach konsumenta. .
-
Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności przedmiotu zamówienia z umową, w tym wadliwości wysłanego towaru mogą być zgłaszane pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: ul. 1 Maja 1, lok 1, 09-400 Płock oraz elektronicznie na adres e-mail: info@polkastudio.pl, a od poniedziałku do piątku także telefonicznie na nr tel 664 902 141.
-
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia pisma
§9. Przetwarzanie danych osobowych
-
Zapoznaj się z Polityką prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i wykorzystaniem plików cookies, zawartymi w dokumencie. - Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies